1. Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Tak, jak najbardziej. W takim wypadku należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta i podać miejsce docelowe. W tym momencie wyceniamy wysyłkę w zależności od kraju do którego ma dotrzeć. Można też wezwać swojego przewoźnika. Paczki z wysyłką za granice muszą być opłacone z góry.

Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon / e-mail?

Tak, jednak zanim złożysz zamówienie przygotuj niezbędne informacje, takie jak dane adresowe, wybrany produkt. Zamówienie można złożyć telefonicznie dzwoniąc na Dział Sprzedaży 25 794 90 90 lub pisząc maila na adres: sklep@toolbox.pl

Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji i logowania?

Tak, wystarczy podać dane teleadresowe w formularzu abyśmy mogli zrealizować Twoje zamówienie. Jeśli jednak założysz konto, Twoje dane zostaną wprowadzone automatycznie dzięki czemu zaoszczędzisz swój czas.

Jakie są dostępne metody płatności?

Płatności możesz dokonać za pośrednictwem szybkich płatności online (Dotpay), przelewem tradycyjnym lub za pobraniem. Szczegóły dotyczące płatności znajdziesz klikając w link <tutaj>

Czy jest u Państwa dostępna możliwość zakupu na raty?

Tak, naszym Klientom oferujemy zakup towaru na raty w systemach ratalnych Santander Consumer Bank S.A.Wystarczy napisać do nas informację że są Państwo zainteresowani zakupem na raty. Podać dane kontaktowe i listę produktów którymi są państwo zainteresowani.

Jaka firma kurierska dostarczy moje zamówienie?

Zamówienia o wadze do 30 kg realizowane jest przez firmę kurierską InPost, natomiast cięższe zamówienia dostarcza firma Rohling SUUS.

Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Tak oczywiście możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy. Toolbox Ujrzanów 280A, 08-110 Siedlce

Co należy zrobić aby otrzymywać informacje o promocjach i nowościach?

Należy zapisać się do naszego newslettera za pośrednictwem strony internetowe lub polubić nas na facebook’u