Gwarancja udzielana jest odpowiednio na:

  • 24 miesiące w przypadku zakupu na Paragon
  • 12 miesięcy w przypadku zakupu na Fakturę
  • dożywotnio w przypadku zakupów produktów Corona Exclusive lub SATA

Do zgłoszenia reklamacji nie potrzebna jest żadna dodatkowa karta gwarancyjna jedynie dowód potwierdzający zakup(Paragon/Faktura)

Reklamacje

Dbamy o Państwa prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje Aby móc zareklamować produkt niezbędny jest kontakt e-mail z naszą firmą pod adresem reklamacje@toolbox.pl, w celu uzyskania karty zgłoszeniowej, którą należy wypełnić i odesłać do nas w odpowiedzi zwrotnej wraz z niezbędnymi danymi.

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  1. imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres, adres e-mail kupującego
  2. datę zawarcia umowy (paragon lub faktura) stanowiącej podstawę reklamacji oraz jej rodzaj i numer
  3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania kupującego
  4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie do 14 dni roboczych od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci oraz uzyskaniu kompletu danych i informacji niezbędnych do rozpoczęcia procesu reklamacyjnego. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez kupującego adres e-mail. Sprzedający nie ponosi kosztów odesłania towaru na reklamację; chyba, że stosowna informacja o gwarancji „door to door” znajduję się w aukcji. Nie przyjmujemy przesyłek wysyłanych do nas za pobraniem. Dodatkowo sprzedający nie ponosi kosztów związanych z: ewentualnym demontażem , kosztami robocizny oraz kosztami materiałów użytych do zdemontowania i ponownego zamontowania osprzętu urządzenia.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania towaru.

Zwroty

Aby odstąpić od umowy zawartej na naszej stronie internetowej, należy złożyć stosowne oświadczenie w terminie 14 dni, pisząc na adres e-mail: reklamacje@toolbox.pl Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego <tutaj>

Zwracany towar:

  • nie może nosić śladów użytkowania
  • nie może być odpalany (w przypadku urządzeń spalinowych)
  • nie może być uszkodzony
  • musi nadawać się do ponownej sprzedaży, jako nowy produkt